Sporo z nas nadal pozostaje w trybie home-office, a ze względu na to, że sezon urlopowy właśnie dobiega końca, warto byłoby zrobić drobny remanent i zastanowić się, czy mamy w swoich domowych biurach wszystko, czego potrzebujemy.

Istnieje kilka – wydawałoby się – błahych produktów, które znacznie ułatwią nam pracę:

-klipsy biurowe – klamerki dostępne w różnych rozmiarach: klipsy biurowe małe (19mm) i klipsy biurowe duże (30mm), przydadzą się oba rozmiary. Klipsy biurowe mają również różne warianty kolorystyczne, dzięki czemu możemy wybrać takie, które trafią w nasz gust, bo przecież nie wszystko w biurze musi być czarno-białe! Kolorowe klipsy biurowe będą cieszyć nasze oko, ilekroć zabierzemy się za przeglądanie dokumentów. A pracę trzeba sobie umilać!

długopis – najlepiej wybrać taki, który będzie nam służył przez wiele lat i… będzie nam się podobał. Proponuję więc długopis Parker. Wygląda elegancko i szykownie, jest wykonany z materiałów najwyższej jakości, dzięki czemu pisanie staje się przyjemnością. Równie stylowe i wygodne w użytkowaniu są długopisy firmy Waterman. Poza tym że świetnie wyglądają, bardzo dobrze leżą w dłoni, co sprawi, że odręczne zapisanie wielu stron nie będzie stanowiło żadnego problemu. Wybierając którykolwiek z produktów zarówno marki Parker, jak i Waterman, możemy być pewni, iż wybraliśmy naprawdę dobry długopis do pisania. Warto pozwolić sobie na odrobinę luksusu.

– permanentny marker – gruby pisak, który zniska zawsze wtedy, gdy jest potrzebny, a przecież warto mieć go w swoim biurku. Jest niezbędny do opisywania teczek z dokumentami i adresowania paczek przeznaczonych do wysyłki. Wybierając czarny, solidny marker mamy pewność, że napisy nie ulegną zmazaniu.

– papier ksero do drukarki – coś, czego zapas musimy mieć w każdym biurze, również w tym domowym. Warto wybrać ryzę papieru dobrej jakości, np. papier marki Polspeed, który dzięki odpowiedniej grubości, rzadziej ulega uszkodzeniom mechanicznym spowodowanym przez drukarkę.

– taśma klejąca na podajniku – bez wątpienia: nie może jej zabraknąć! Dzięki wygodnemu podajnikowi zawsze znajdziemy zakończenie taśmy, równo ją przytniemy i szybciej zapakujemy paczkę lub zakleimy kopertę z dokumentami. Taśma z podajnikiem – ten duet jest najwygodniejszy!

– teczka A4 na dokumenty – tego również powinniśmy mieć niemały zapas i w zależności od potrzeb, zaopatrzyć się w różne rodzaje: plastikowa teczka świetnie sprawdzi się do transportu dokumentów, teczka z rączką posłuży jako profesjonalna aktówka, teczka z przegródkami pomoże utrzymać ład w dokumentach, teczka z klipsem nada się jako podkładka podczas bardziej oficjalnych wystąpień i spotkań i przytrzyma dokumenty, natomiast do przechowywania idealnie sprawdzą się papierowe teczki na dokumenty.

– nożyczki biurowe – powinny być zawsze pod ręką i chyba w każdym biurze przydają się niemalże każdego dnia. A skoro to tak często używany przedmiot, zaopatrzmy się w nożyczki dobrej jakości, które nie będą tępe po pół roku pracy i nie ulegną szybko zniszczeniu. Proponuję więc nożyczki Tetis. Są solidne, bardzo stylowo wyglądają i są niezawodne. Wybierając duże nożyczki możemy uniknąć sytuacji, w której stracimy je z oczu, a poza tym większy rozmiar nożyczek jest wygodniejszy i łatwiejszy w użytkowaniu. Świetny produkt w dobrej cenie!

Jeśli wszystkie te produkty już zagościły na Waszych biurkach, jesteście gotowi do powrotu do pracy! I byle do następnych wakacji. 😉

Wszystkie akcesoria biurowe opisane w artykule zakupicie w sklepie internetowym Kolorowy Zeszyt