Każda konsultantka zdaje sobie sprawę z tego, że im więcej produktów uda się jej sprzedać, tym większy zarobek uzyska. Właśnie dlatego wiele pań pracujących w tym zawodzie zastanawia się nad tym, w jaki sposób skutecznie sprzedawać przez katalog. W dobie cyfryzacji sprzedaż jest znacznie ułatwiona, ponieważ konsultantki mogą korzystać nie tylko z papierowych katalogów, ale także tych online i interaktywnych.

Nowoczesne metody sprzedaży, czyli katalog online i interaktywny

Współcześnie wiele klientek decyduje się na zakupy online. Doskonałym rozwiązaniem jest więc przesłanie linka do katalogu w wersji interaktywnej. W takim katalogu klientka może od razu kliknąć w konkretny kosmetyk i przejść do karty produktu. Po otwarciu takiej karty z łatwością można sprawdzić nie tylko cenę i oszczędności na zakupie, ale także dokładną specyfikację danego produktu. Innym rozwiązaniem jest katalog w formie online. Nowy katalog zawsze można znaleźć na stronie: https://konsultantka.pl/katalog/

Dodatkowo klientki mogą przejrzeć także poprzednie katalogi, a w sytuacji, gdy coś im się spodoba, szybko są w stanie skontaktować się z konsultantką. Dobrym rozwiązaniem jest także udzielenie rabatu stałej klientce lub wręczenie jej drobnego upominku.

Sprzedaż przez katalog w formie papierowej

Katalog papierowy to tradycyjna metoda sprzedaży, która wciąż może przynosić bardzo dobre efekty. Warto wiedzieć o tym, że wiele osób lubi dotknąć katalogu, a także skorzystać z próbek zapachów i kosmetyków. Właśnie dlatego konsultantka zawsze powinna mieć przy sobie papierową wersję katalogu. W ten sposób może znacznie zwiększyć swoje dochody. Katalog w formie papierowej idealnie sprawdza się w przypadku osób starszych, które nie zawsze mają dostęp do Internetu. Czasami także młodsze klientki są zainteresowane przejrzeniem katalogu w wersji tradycyjnej i dokładnym zapoznaniem się ze zdjęciami produktów. Warto także przeglądać katalog od razu ze swoją klientką, ponieważ w ten sposób można zwrócić jej uwagę na ciekawe produkty lub zarekomendować coś specjalnego dla jej typu urody. Konsultantka powinna mieć przy sobie także różne produkty reklamowe swojej marki. W ten sposób może zachęcić klientki do zakupów.